Ούτε θερμίδες, ούτε άγχος: Ο απροσδόκητος παράγοντας που επηρεάζει το βάρος σου

Τα παραπανίσια κιλά έχουν άρρηκτα συνδεθεί με την κακή διατροφική ρουτίνα και την έλλειψη επαρκούς άσκησης.

Η διατροφή και οι άσκηση, όμως, δεν είναι οι μοναδικοί παράγοντες που σχετίζονται άμεσα με την αύξηση ή τη μείωση του βάρους μας. Νέα έρευνα που διεξήχθη στο Northwestern University Feinberg School of Medicine θέλει το πρωινό μας ξύπνημα υπό συγκεκριμένες συνθήκες να συμβάλλει σημαντικά στο αδυνάτισμα και μάλιστα χωρίς να υπάρξουν αλλαγές στο τι τρώμε ή το πόσο γυμναζόμαστε.

Οι επιστήμονες κατάφεραν ύστερα από ανάλυση δεδομένων 54 εθελοντών ηλικίας έως 30 ετών να συνδέσουν την απώλεια βάρους με την έκθεσή μας στον πρωινό ήλιο.

Όπως προέκυψε από την εν λόγω μελέτη, όσοι ξυπνούν νωρίς και ανοίγουν αμέσως τα παράθυρα του δωματίου τους προκειμένου ο χώρος να «λουστεί» με ήλιο έχουν χαμηλότερο δείκτη μάζας σώματος από εκείνους που επιμένουν στα κλειστά παντζούρια.

Που οφείλεται αυτό; Στις ευεργετικές ακτίνες του πρωινού ηλίου, οι οποίες ως πιο έντονες από τις απογευματινές φέρονται να ρυθμίζουν το βιολογικό μας ρολόι, βοηθώντας μας να κοιμόμαστε πιο εύκολα και να αποκτήσουμε έναν πιο λειτουργικό μεταβολισμό.

Αποτέλεσμα; Καίμε πιο εύκολα θερμίδες και η απώλεια βάρους παύει να μας δυσκολεύει τόσο πολύ. Επιπλέον, οι πρωινές ακτίνες «κουβαλούν» μεγαλύτερο όγκο μπλε φωτός, το οποίο έχει αποδειχθεί ευεργετικότατο για τον κιρκάδιο ρυθμό.

Σε γενικές γραμμές, οι ειδικοί αναφέρουν πως 20 – 30 λεπτά πρωινού ήλιου μεταξύ 08:00 το πρωί και 12:00 το μεσημέρι είναι ό,τι πρέπει για τη ρύθμιση του βιολογικού μας ρολογιού αλλά και την επιτάχυνση του μεταβολισμού μας.

Ακόμα ένας λόγος, σα να λέμε, να ξυπνάμε νωρίς.

.limeandlife.com